Wielkomiejski styl i komfort noszenia okularów…
Police. Marka założona w 1983 roku. Mimo wejścia nowej firmy na ugruntowany już rynek wkrótce zaczęła być rozpoznawana i doceniana na całym świecie. Stało się to dzięki niezwykłemu i charakterystycznemu dla tej marki stylowi. Reprezentowana jest przez osobistości znane ze świata show biznesu, mody i sportu. Marka reklamowana m.in przez Georga Clooney’a czy Bruce’a Willisa. Police to także perfumy, zegarki, biżuteria oraz drobne wyroby ze skóry i odzież. Od początku swojego istnienia marka Police weszła na rynki całego świata będąc gotową zrewolucjonizować system i zmienić reguły gry z jego świeżym i bezpośrednim językiem, którym komunikuje się z opinią publiczną. Wprowadzona na rynek europejski choć inspirowana amerykańskim duchem „ bycia w drodze”. Okulary Police są przeznaczone dla obu płci i znajdują swoje korzenie w stylizacji ulicy wielkich miast. Styl marki jest agresywny co sprawia, że projekty tej marki są przeznaczone dla młodych, odważnych, niezależnych i zbuntowanych. Narcystyczna może nawet trochę hedonistyczna, marka ta uwielbia łamać zasady i identyfikuje się tym samym ze społecznością fanów okularów Police.
Police. Marka założona w 1983 roku. Mimo wejścia nowej firmy na ugruntowany już rynek wkrótce zaczęła być rozpoznawana i doceniana na całym świecie. Stało się to dzięki niezwykłemu i charakterystycznemu dla tej marki stylowi. Reprezentowana jest przez osobistości znane ze świata show biznesu, mody i sportu. Marka reklamowana m.in przez Georga Clooney’a czy Bruce’a Willisa. Police to także perfumy, zegarki, biżuteria oraz drobne wyroby ze skóry i odzież. Od początku swojego istnienia marka Police weszła na rynki całego świata będąc gotową zrewolucjonizować system i zmienić reguły gry z jego świeżym i bezpośrednim językiem, którym komunikuje się z opinią publiczną. Wprowadzona na rynek europejski choć inspirowana amerykańskim duchem „ bycia w drodze”. Okulary Police są przeznaczone dla obu płci i znajdują swoje korzenie w stylizacji ulicy wielkich miast. Styl marki jest agresywny co sprawia, że projekty tej marki są przeznaczone dla młodych, odważnych, niezależnych i zbuntowanych. Narcystyczna może nawet trochę hedonistyczna, marka ta uwielbia łamać zasady i identyfikuje się tym samym ze społecznością fanów okularów Police.
Komentarze
Prześlij komentarz
Pamiętaj, aby Twoje komentarze cechowały się konstruktywną treścią, nie zawierały obraźliwych treści oraz dotyczyły tematyki bloga. Dziękujemy i zapraszamy serdecznie.